ADA houdt het bij de neo-klassiekers

by on 2 februari 2018  •  In Blog

De neoklassieke economie benadert de markten door middel van vraag en aanbod. En ADA schuurt met dat principe, door met het sublieme aanbod even gelijk te houden aan de enorme vraag te voldoen. Want of het nu met het eigen merk ADA is, of met de innovatieve samenwerkingen met bekende andere merken, kwaliteit staat altijd voorop en dat betaalt zich nog immer uit.

Het ADA-effect
Een jaar na de verwelkoming van ADA op de bovenverdieping van EXPO Beusichem heeft de beursstand geen hele grote verrassing in huis. Maar waarom zou je ook als je met ADA, Birkenstock en Tom Tailor alle prijsklassen en hippe trends kunt aanbieden? De magie is nog even vibrerend als vorig jaar en de neiging om een comfortabel dutje te doen is bij mij geenszins verdwenen. Zeker niet na twee broodjes kroket in het naastgelegen restaurant genuttigd te hebben. De Birkenstock-schoentjes uit en in een ‘tailormade’ bed bijkomen. Het mag en ik kan het iedereen aanraden. Want de stand van ADA biedt je echt de mogelijkheid om comfort zelf te ervaren. En wat verkoopt nu beter dan een kwaliteitsproduct waar je uit eigen ervaring over kunt vertellen?! Dus volgende week verwacht ik alle bedden bezet! Reserveren gewenst en dat mag gewoon bij Henk Stuut, voor mij toch één van de meest enthousiaste standhouders in EXPO Beusichem.

Marnix