VOLGENDE BEURS: 26-27 JANUARI & 2-3 FEBRUARI 2026

Over de beurs zelf

Wanneer vindt de beurs plaats en hoe lang duurt deze?

Wat zijn de openingstijden en toegangsprijzen?

De openingstijden vind je hier. De toegang voor deze beurs is gratis.

Hoe meld ik me aan als bezoeker?

Je hoeft je niet aan te melden als bezoeker, we vinden het wel hartstikke leuk als je je aanmeldt voor onze nieuwsbrief:

Is er een catalogus of lijst van exposanten beschikbaar vooraf?

Ja, de exposanten vind je hier. Bij de ingang en door het hele complex ligt een gedrukte versie van de lijst met plattegrond voor je klaar.

Over de exposanten

Hoeveel exposanten nemen er deel?

Er zijn ruim 20 exposanten die deelnemen aan deze beurs.

Welke productcategorieën zijn vertegenwoordigd?

Het aanbod bestaat uit zitmeubels, kasten, tafels, slaapkamermeubels en vloerkleden.

Zijn er bekende merken/leveranciers bij of voornamelijk nieuwe spelers?

Voornamelijk bekende merken/leveranciers die al jaren meedraaien in de branche.

Wat betekent "breed middensegment" precies qua prijsklasse?

De brede middenklasse omvat meubels die een goede prijs-kwaliteitverhouding bieden. Dit betekent dat je meubels kunt verwachten die gemaakt zijn van duurzame materialen, een goede afwerking hebben en een stijlvol design hebben, zonder de extreme prijzen van luxe merken. 

Voor prijzen verwijzen we je graag door naar de leveranciers/exposanten.

 
 

Praktische zaken

Waar bevindt het Meubelhart zich exact?

Wij zijn gevestigd aan Beijerdstraat 20a in Beusichem. Eigenlijk loopt het complex van 20a tot 44a.

Plan hier je route.

Is er voldoende parkeergelegenheid?

Ja we hebben een eigen parkeerterrein waar je gratis kunt parkeren.

Zijn er faciliteiten zoals catering?

Ja, drinks & bites worden gratis aangeboden.

Kan ik ter plekke bestellen?

Zeker! Het is van origine een echte inkoopbeurs. Maar ook als je alleen wilt oriënteren om later een afgewogen beslissing te maken, ben je van harte welkom!

Zakelijke voorwaarden

Zijn er minimum afnamehoeveelheden?

Nee, er wordt vooral op commissiebasis gewerkt. Per leverancier en product kan dit verschillen.

Welke betalings- en leveringsvoorwaarden hanteren de exposanten?

Zijn er speciale beurscondities of kortingen?

Er zijn altijd wel leveranciers die een leuke actie voorbereiden, dus zeker de moeite om op de beurs direct een bestelling te plaatsen.

Hoe zit het met exclusiviteit per regio?

Mail ons

Voor alle vragen , kan je ons altijd een mailtje sturen naar onderstaand e-mailadres.

info@meubelhartbeusichem.nl

Over de huurvoorwaarden

Wat zijn de huurkosten per m2 en voor welke periode?

Vul hier het formulier in om een offerte te kunnen ontvangen. De huurperiode start altijd met 1 jaar, je kunt gedurende het hele jaar gebruik maken van de ruimte. Dus niet alleen tijdens de beurs.

Welke standgroottes zijn beschikbaar en wat is de minimum afname?

Voor actuele informatie, kan je het beste even contact met ons opnemen. Voor meubels starten we altijd met 100 m2 minimaal. Voor aanverwante artikelen zoals vloerkleden of decoratie zijn kleinere stands beschikbaar.

Zijn er verschillende huurpakketten (basis, premium, all-in)?

Nee, we hebben een pakket. We kunnen wel aanvullende zaken faciliteren als dit nodig is.

Wat is de opzegtermijn en contractduur?

De opzegtermijn is 3 maanden en de contractduur is minimaal 1 jaar.

Over de doelgroep

Hoeveel retailers bezoeken gemiddeld de beurs per editie?

Omdat we geen deurbeleid hebben, zijn er geen concrete cijfers beschikbaar. Daarnaast geloven wij niet in kwantiteit, maar in kwaliteit.

Wat is het profiel van de bezoekers?

Het zijn vaak eigenaren of inkopers van woonwinkels door het hele land. Het is een leuke mix van grote ketens en dorpswinkels. En uiteraard alles wat ertussenin zit. Ze zijn op zoek naar commerciële modellen voor hun winkel en zoeken een betrouwbare leverancier waar ze een langdurige relatie mee kunnen opbouwen.

Hoe wordt de marketing naar retailers georganiseerd?

Centraal door de organisatie van de beurs. Er wordt verwacht dat je als leverancier hieraan meewerkt door het toesturen van informatie en beeldmateriaal. Meer hoef je eigenlijk niet te doen, maar je bent vrij om dit aan te vullen met eigen marketing. Dat moedigen we alleen maar aan!

Krijg ik vooraf een lijst met geregistreerde bezoekers?

Nee, zoals gezegd doen we niet aan deurbeleid en is er dus ook geen lijst van bezoekers. Laat je verrassen!

Praktische faciliteiten huur

Wat is er standaard inbegrepen in de huur (elektra, verlichting, beveiliging)?

Je krijgt een all-in prijs, dus al deze zaken zitten erbij in.

Kan ik mijn eigen standinrichting regelen of zijn er standaardopties?

Zeker! Wij leveren op in huidige staat, dus je kan er je eigen paleis van maken. We hebben geen standaardopties voor standinrichting.

Hoe zit het met opslag, wifi, catering voor mijn team?

Opslag dien je zelf te regelen, wifi is aanwezig in het hele complex en tijdens de beursdagen wordt er catering verzorgd door de organisatie. Tijdens de opbouw en het inrichten komt dit voor eigen rekening.

Zijn er laad- en losmogelijkheden voor het aanvoeren van producten?

Zeker! Er zijn meerdere deuren, dus het ligt aan de locatie van de showroom welke toegangsdeur je toegewezen krijgt.